KS Unia Racibórz 2005 - strona nieoficjalna

Obóz Piłkarski !

• autor: kp2005, 2013-08-21 19:18

Dzień I

W sobotę 17 sierpnia o godzinie 11 ze Stadionu przy ulicy Srebrnej 12 nasi zawodnicy wyjechali na pierwszy w swoim życiu obóz piłkarski. W drodze na obóz zatrzymaliśmy się w Pszczynie by odbyć spacer po parku i aby zintegrować grupę chłopaków. W parku było dużo śmiechów, żartów. Następnie udaliśmy się na stadion, żeby oglądać i dopingować starszych chłopaków w grze. Około godziny 16:00 wyruszyliśmy w dalszą drogę. W ośrodku zakwaterowaliśmy się ok. 18.15, by o 19.00 zjeść kolację. Od godziny 22.00 w ośrodku panuje cisza nocna, tak by od jutra rozpocząć sumienną pracę.

Dzień II

Kolejnym dniem obozu była Niedziela. Po śniadaniu odbył się pierwszy trening. Na zajęciach pracowaliśmy na koordynacją z użyciem drabinki oraz hula- hopów. Po koordynacji przyszedł czas na doskonalenie techniki przyjęcia piłki po ziemi i z powietrza. Trening zakończyliśmy gierką. O godzinie 11.00 zameldowaliśmy się w tutejszej parafii (Sanktuarium Matki Bożej Makowskiej), gdzie odbyła się msza św. Po obiedzie pełni sił dotarliśmy nad rzeczkę Skawa, gdzie było mnóstwo zabawy, uśmiechu i radości. Dalsza część dnia to drugi trening gdzie zawodnicy mieli troszeczkę luzu i zrobiliśmy gierkę wewnętrzną połączoną z zadaniami. Na koniec treningu odbył się konkurs rzutów karnych.Końcówka dnia to zabawy integracyjne, gdzie każdy wykonywał zadania ruchowe według własnej inicjatywy. Były rakietki, biegi na 400 metrów, gra w piłkę 1x1, strzały itp.

Obozowicze świetnie sobie radzą, wzajemnie sobie pomagają, humory dopisują. Czasem zdarza się zobaczyć łezkę w oku, ale na krótko.

Dzień III i IV

Makowski poniedziałek przywitał naszych chłopaków piękną słoneczną pogodą. Po śniadaniu zarządzonym na 8.00 wyszliśmy na pierwszy trening. Zajęcia rozpoczęły się zabawą (zabawą berek lawina). W dalszej części doskonaliliśmy zwód pojedynczy, grę 1x1 na cztery bramki. Dalsza część dnia to obiad, odpoczynek, wyjście na miasto na lody. Po tym wszystkim przyszedł czas na drugi trening. Zajęcia prowadzone były w formie rywalizacji "Konkurs uderzeń w parach na dwie bramki" . Po treningu przyszedł czas na kolację by po niej spotkać się w świetlicy na zabawach integracyjnych. Największym "wzięciem" cieszył się tenis stołowy. Oprócz niego grano w "karty "Uno" i Piotrusia. Grano również w "chińczyka" oraz oglądano zrobione zdjęcia. O Godzinie 22.00 chłopcy grzecznie położyli się spać, by odpocząć na kolejny pracowity dzień.

Wtorkowy dzień był bardzo intensywny.

Oto jego plan:

7.40- pobudka

8.00 śniadanie

8.30- porządki

9.30- 11.30 Trening. Na zajęciach pracowaliśmy na drabince koordynacyjnej. Doskonaliliśmy zwód z pojedynczym i podwójnym przeniesieniem nogi nad piłką, uderzenia i przyjęcia wewnętrzną częścią stopy, szybkość biegową oraz orientację w przestrzeni z połączeniu z operowaniem piłki.

11.30-12.15 - kąpiel

12.15- 14.00 - sprzątanie w pokojach

14.00-14.30- obiad

14.30-15.30 - cisza poobiednia

15.30- przygotowanie się do treningu

16.00- 17.30 Liga Mistrzów Cup. W rywalizacji wystąpiło 5 drużyn po 7 osób. Turniej przeprowadzony "systemem każdy z każdym" po 12 minut. Najlepszym zespołem okazała się Barcelona, w składzie:

Przybyła, Grunnenberg, Warsz, Biły, Opyd, Lechoszest, Kosiński.

Najlepszymi strzelcami okazali się:

Konopacki Maksymilian oraz Masiak Kacper - 5 bramek

Kosiński Bartłomiej oraz Kubów Filip (2006) - 4 bramki

Oprócz Barcelony w turnieju wystąpiły: Manchester United, PSG, Juventus Turyn, Bayern Monachium

17.30-18.00 kąpiel

18.00- wyjazd na basen do Suchej Beskidzkiej

18.30-20.15 - szaleństwo na basenie

20.15-20.45 - powrót do ośrodka

20.45- 21.15- kolacja - obozowicze jedli naleśniki,aż im się uszy trzęsły

21.15- 21.45- przygotowanie do snu

22:00 Trener powiedział Dobranoc !

Dzień V

Rozpoczęliśmy od pobudki o godzinie 07:40 gdzie o 08:00 zameldowaliśmy się na śniadaniu. Pogoda niestety nie dopisała ponieważ z nieba leciały krople deszczu. Tak więc po śniadaniu chłopaki się ubrali i poszliśmy na trening na halę gdzie pracowaliśmy na drabince koordynacyjnej połączonej ze strzałami na bramkę. Trening zakończyliśmy gierką wewnętrzną. Po treningu chłopaki udali się do hotelu gdzie wzieli prysznic i poszli na obiad. Drugi trening w dniu dzisiejszym się nie odbył ponieważ chłopaki przyszli z propozycją wyjścia na miasto gdzie mogliby zakupić pamiątki. Po powrocie z miasta zjedliśmy kolację i za chwilę udajemy się do świetlicy aby wspólnie oglądać i kibicować Legii Warszawa w walce o Ligę MIstrzów !